vrijdag 13 april 2012

Theemuts in lentesfeer

Sinds ik de theemuts van Crochet with Raymond heb gezien, ben ik helemaal verslingerd aan theemutsen. Ik vind het nog lastig om ze zelf te ontwerpen, maar het gaat steeds beter. Toen ik eens bij Thérèse van Sifonofoor was, viel mijn oog op het boek: wild tea cosies. Ik mocht het lenen, in ruil voor een theemuts. Dat liet ik mij geen tweede keer zeggen!
Ik ben aan de slag gegaan en heb een theemuts in lentesfeer gemaakt, met narcissen, kuikentjes en een schaap. Dat schaap is ook speciaal voor Thérèse, omdat ze veel met wol werkt.
Wat vinden jullie er van?
Thérèse op de achtergrond

Bloemsteel door het oor, zodat de muts beter blijft zitten
Het schaap en mijn naamlabel
Thérèse was er erg blij mee, ze wilde hem zelfs al op haar hoofd zetten ;)
Ik heb nu ook het tweede deel geleend, really wild tea cosies. Ook al zo'n leuk boek! Ik haal er veel inspiratie uit en ik denk dat er nog wel meer theemutsen zullen volgen :)
Pin It!

1 opmerking:

  1. Wat een creativiteit!
    Zo ontdekt ik toch steeds weer wat nieuws,
    ik wist helemaal niet dat boeken waren over
    het maken van theemutsen.
    Ik vind deze wel heel schattig, zo kom je
    toch helemaal in de lentesfeer.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...